Svar rörande gårdagens glädje

Jag fick några kommentarer på min blogg igår, om hur glad jag blev över Bob Hunds skivsläpp & kommande turné. Nu är det faktiskt så att jag inte haft en tanke på Bob Hund på hela dagen idag (det är ju sådär, man vill uttrycka sin glädje & känner jättemycket, men sover på saken och glömmer bort det). Men nu kom jag på det där med konsertbiljetter, de släpptes ju imorse, så nu fick jag kila in på ticnet, men inte var det någon fara där, inte! Grönt som bara den, så jag ska samla mina tankar lite innan jag beställer något!

Okej, jag tänkte svara på några av de kommentarer jag fick på det där inlägget, och jag gör det här & nu:

Valle: Överdriver du inte liiite nu? Visst är det roligt, men det var väl inte helt oväntat heller. Om du ska köpa biljett imorgon kanske du kan köpa en åt mig också?
Svar: Javisst överderv jag, det var inte oväntat, men det var ack så roligt. Men, hur rolig är en blogg om man aldrig överdriver något? Nä, inte så spännande, va? Och ja, jag köper biljett åt dig också!

Tusensanningar: Nääe, Barack O är häftigare än Bob H :P
Svar: Jag vet inte jag, jag orkar inte ens öppna en tidning just nu eftersom det bara står om Barack O, och ingenting om Bob H. Tyvärr! Jag tycker inte att Barack O är så häftig, faktiskt. Fast jag tycker att det är häftigt att han vann valet och att amerikanarna har tagit sitt förnuft till fånga.

Pelle: Årets nyhet? Okej, Bob Hund klår alltså det faktum att USA nyss har fått en svart president? Haaha, förlåt:P
Svar: Det är såhär, va.. Hade jag skrivit det här, när som helst under det här året utom just den här veckan, hade ingen reagerat. För mig är det här en stor & häftig nyhet. Självklart är valet i USA också stort, men alla lever så mycket i det som händer just nu, om en vecka hade alla glömt att det nyss varit val i det där stora landet där borta, ingen hade tänkt så långt, men nu är allas hjärnor så indoktrinerade av Obama att det inte går att prata om annat. Dessutom tycker jag inte den stora grejen är att han är svart, visst är det stort också, men jag bryr mig mer om hans politik än om hans hudfärg!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: det är olika. det känns inte jobbigt som då när jag skrev men kan komma i små "anfall" eller hur jag ska säga. men imorgon ska vi ses och det ser jag fram emot! vi får prata ordenkligt någon dag snart :)

Postat av: pinglan

Om man vill tycka att Bob H är coolare än Barack O, så får man göra det. Nema problema:D

2008-11-07 @ 18:38:42
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: GM

Hoppas du får en trevlig helg! Händer det något roligt? =)



Ha det så bra.

2008-11-07 @ 19:02:04
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: lina

jajemen, snö var det här! =) dalarna bor jag i. Har du inge snö, din stackare?

2008-11-07 @ 19:48:16
URL: http://nilan.blogg.se/
Postat av: caroline

Missa inte tävlingen i min blogg :D

2008-11-07 @ 20:24:00
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: pernilla

haha. jag är bara rolig :P

2008-11-07 @ 21:34:44
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: - LSW -

sv: Tack! =)

2008-11-07 @ 21:59:54
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback