Söndagkväll

Jag sitter och tittar på Miami Ink. Jag tycker att det är ett intressant & roligt program att slötitta på sådär.. Egentligen är jag inte alls intresserad av tatueringar, jag tycker det är läskigt och skulle aldrig i livet våga tatuera mig även om jag ville. Nu vill jag det inte heller, för jag är inte så fascinerad av tatueringar, vissa kan vara snygga på rätt person, men det är verkligen inget jag är sugen på för fem öre. Ändå sitter jag här och tittar och är uppriktigt intresserad!

Egentligen sitter jag bara här för att vara lite social med småkatterna, de behöver lite sällskap. De är otroligt söta men rätt galna, springer runt som idioter. Sen håller de på och krafsar i lådan hela tiden, och skvätter sand över halva rummet, vad är det med katter när de håller på med sånt? Varför gör de det?

Annars händer inte så mycket, det har varit en lugn helg. Var ju på bio i fredags, igår stannade jag hemma ändå, orkade inte åka till stan. Men det var trevligt & skönt att vara hemma och ta det lugnt, faktiskt.

Här är jag & ena "kattungen", han är inte så liten längre, haha!

Kommentarer
Postat av: pernilla

det är skitkul att tatuera sig. jag kommer definitivt göra fler tatueringar, och det gör inte så ont som alla säger. Eller jo, det gör ont. Men man dör inte av det. Tvärtom får man nästan som en adrenalinkick när det är klart. Kanske det som gör att man blir "beroende" och vill göra fler :P

Postat av: pernilla

haha, oj!! det modigaste (eller dumdristigaste) jag har gjort var väl när jag piercade mig själv i naveln i somras :P Jag var full med en kompis och han hade med sig en riktig piercingkanyl :P

DET gjorde ont... ;)

2008-11-16 @ 20:39:04
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: anna

håller med om miami ink! men jag skulle gärna vilja tatuera mig även fast jag är lite rädd för det, haha. söt bild btw :)

2008-11-17 @ 00:48:50
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Marielle

HAHAHA. Det var minsann ett katt-monster på bilden! Ser enorm ut!

2008-11-17 @ 05:49:29
URL: http://reseledarna.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag tänkte precis det, "stor jävla kattunge" ;D

2008-11-17 @ 13:43:09
Postat av: sofi

Vilken sötnos!:)

2008-11-20 @ 14:26:51
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback