Måndag - ny vecka, samma liv

Ny vecka, inte så många nya händelser, samma liv, samma plats, samma år och samma gamla tråkiga regn. Finns det något tråkigare väder är regn i november?

Jag har varit galet pigg idag, dock! Kom upp utan minsta problem i morse, men det tackar jag Olof för - han skrev sms och frågade om en låttext och jag var bara tvungen att rota i mina flyttlådor för att hitta en skiva med låten så jag kunde svara honom. Och ja, sen var jag pigg helt enkelt!
I övrigt känns den här dagen lite surrealistisk på något sätt, allt känns lite konstigt, det känns som jag inte har någon riktig kontakt med omvärlden! Ingen svarar på mina jobbmail och inte på så många andra sorters kommunikationer heller! Vad har hänt? Var är alla? Eller är det bara något måndagsfenomen? Trötta människor och så vidare?

Hur går det till att jag är pigg på en måndag? Jag förstår ingenting, men nu ska jag fortsätta jobba!

Kommentarer
Postat av: pelle

Du ska vara glad över att du är pigg, lyllos!;D

Postat av: Medea

Regn i november är typ hundra gånger bättre än snö i november iallafall! :)

2008-11-10 @ 19:50:06
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: Karin

jo det var så, men not any more:) läs det jag skrev i texten:) aspartam is back in light. var sukralos förut ett tag

2008-11-10 @ 21:46:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

håller inte riktigt med din vän ovanför, det är ingenting negativt om snö kommer i novembet. Inte i Norrland iaf ;) och när blev du så morgonpigg? :O

2008-11-10 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback