Lördagskväll

Nej, jag åkte aldrig till stan ikväll. Jag orkade inte, jag orkade inte stressa till bussen, jag orkade inte bestämma mig. Så jag bestämde mig genom att "missa" sista bussen. Jag kände att det var för jobbigt att fixa allt, dessutom har jag ju fortfarande hemskt ont i mina fötter sen jag stukade dem (jag har inte pratat om dem på länge, men de gör fortfarande ont!), så det är väl inte läge att gå i högklackat, haha!

Nej, istället sitter jag hemma i soffan, pappa ligger i soffan bredvid och läser tidningen och på stereon är det Pink Floyd. Jag är ganska nöjd med tillvaron.

Vi har spelat spel ikväll, jag, mamma & pappa. Det är roligt, och jag tänkte passa på att tipsa om ett av de roligaste spelen jag vet. Det heter
Boggle & är ett ordspel. Man har en liten grej med 16 tärningar i. På tärningarna är det olika bokstäver och så ska man skaka så att det kommer fram en bokstav på varje tärning och sen ska man bilda ord av dem, så många & så långa som möjligt - det är hur roligt som helst! För alla som gillar spel som alfapet är det här verkligen en hit!
Och det roligaste med det här är att jag alltid vinner, det ni! Jag kan mina ord, haha!



Fattar ni grejen? Det är hur kul som helst! Hur många ord kan ni hitta i den på bilden ovan?
För övrigt hittade jag nu att man kan spela boggle på internet, nu har ju jag att göra hela natten i alla fall! Som sagt, min lördagskväll är räddad!

Kommentarer
Postat av: Sara.

Ha en jätte trevlig kväll:)

Postat av: Sara.

Ha en jätte trevlig kväll:)

2008-11-15 @ 20:51:07
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Karin

jo det är sant.. men just nu känns det som om jag skulle jobba med vad som helst bara jag fick flytta till sthlm-gävle-hem-trakten hehe



men mina planer är väl så att jag vill plugga klart också.. har ingen examen än.. så när jag absolut inte vill bo i kalmar längre så fortsätter jag plugga i gävle.. arbetsmarkande ser väl rätt död ut? aldrig varit så många arbetslösa ju, känns tufft!!



men nu känns det mest som jag "kastar bort" mitt liv genom att bo här på nåt sätt.. går veckor och jag "är" bara på jobbet.. längtar till cilivisationen haha

2008-11-15 @ 20:52:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

mm sthlm trivs jag så bra i.. varit där väldigt mycket och nu har ju mamma och pappa lägenhet där också



jag vill fortsätta plugga medie och kommunikationsprogrammet på högskolan.. läst två år.. fick ju göra stuideuppehåll nu när jag började jobba.. helst vill jag väl fortsätta jobba, men kan ju va bra att plugga klart så man får ut examen.

2008-11-15 @ 21:12:10
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej :) Hur mår du? :D

2008-11-15 @ 22:30:56
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Jo de är toppn :D

2008-11-16 @ 00:27:38
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

10 ord



Urin

Nia

Lur

Tek

Stek

Sket

Alt

Ets

Nya

Rink

Nie



För visst måste "bokstäverna sitta ihop" ?

2008-11-17 @ 00:13:07
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback