Julkänsla

Jag sitter här och peppar för ingenting, lyssnar på härlig musik & får nostalgikänslor över JustD och Wille Crafoord, ibland kan man undra om det är något som är fel på mig?

Men så plötsligt ramlade jag in på något som gav mig otroliga julkänslor, de här två låtarna är så mycket jul att det finns inte, det är de gladaste & roligaste jullåtarna, och båda i samma YouTube-klipp, hur bra kan det bli egentligen?



Ja, inte så mycket bättre än så, va? Och det är galet vad jag vill ha jul nu! Jag är alldeles översvämmad av julkänslor! Låt mig i alla fall få plocka fram adventsljusstaken snart? Imorgon ska vi gå ut och plocka mossa till den i alla fall, det är sannerligen ett steg i rätt riktigt! Adventsljusstaken är den bästa inredningdetalj som finns!

Kommentarer
Postat av: SecondhandTorget

Hej!



Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har du kommit rätt! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla, kille som tjej att annonsera GRATIS. Så det är bara och börja köpa & sälja.

Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom! Vi på secondhandtorget garantera den absoluta bäst service av alla köp och sälj bloggar!



På denna bloggen kan du annonsera om allt! Om de du vill annonsera om något som inte finns i en av kategorierna så skapar vi en när vi får din annons.

På vår blogg arrangera tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker, gör inspirerande outfiter och mycket mer. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som ligger skräpar. Men framför allt fynda!



Mvh SecondhandTorget

Postat av: pelle

Oh, "Juligen" är en grymt julkänslig låt, tycker jag. Man blir verkligen till ro av den, hehe :D

2008-11-08 @ 21:48:05
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: MINNIE

fin blogg! :)

2008-11-08 @ 21:50:05
URL: http://minniie.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin kväll! :)

2008-11-09 @ 00:57:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback