Jag vill bara hålla er upplysta

(varför låter allt så mycket bättre på engelska? det här är ingen internationell blogg, men den här rubriken hade varit bra mycket snyggare på engelska, inte sant?)

På tisdag offentliggörs vem som blir KRAVs nya VD. Jag tycker att det här är otroligt spännande & intressant. Det innebär att det är klart nu, och jag vill verkligen se vem det blir. Det kan betyda ganska mycket för KRAVs framtid, i det läge vi är i nu handlar det om att KRAV måste stå på sig i den ekologiska marknaden, det handlar mycket om att marknadsföra KRAV som varumärke. Det är hårt konkurrens med EU-ekologiskt, rättvisemärkt och massa andra fina saker. Det innebär att för att KRAV ska fortsätta växa och vara ledande, för att KRAV ska kunna fortsätta vara det folk känner till och litar på måste man nu profilera sig, visa var man står och vad man står för. KRAV måste visa upp sig, ropa ut sitt budskap, berätta varför man ska välja KRAV-märkt istället för EU-ekologiskt och så vidare.

Jag har stora förhoppningar när det gäller det här, och jag lovar, I will keep you up to date!

Kommentarer
Postat av: pelle

Vilken kanal håller i direktsändningen? :P Haha. Skämt å sido, hoppas du på någon bättre?

Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: jag bor i Roslagen (nära Norrtälje) :P var längesen vi hade snö här och nu när den väl kommer får vi hur mycket som helst!

2008-11-24 @ 16:23:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anna

ALLT låter bättre på engelska! :O Vet inte varför, men det blir tuffare då.

2008-11-25 @ 11:50:46
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback