Galet

Herregud, säger jag bara! Klockan är 20 över 1 och vet ni vad? Jag vaknade för sisådär en kvart sedan! Det är helt galet, alldeles, alldeles sjukt! Jag fattar inte hur det gick till! Visst, det är ingen sensation att jag ligger i sängen ett på en lördag, men att jag inte vaknat tidigare! Jag tittade på klockan och hade ingen aning, den hade lika gärna kunnat vara 6 som 10 som 13. Fast det där med 13 hade jag inte tänkt på, jag kunde aldrig tro det, alltså fick jag verkligen världens chock!

Okej, som jag sagt tidigare är jag den som älskar att ligga och dra mig och det gör jag också på helgerna, jag brukar vakna kanske 9-10 av mig själv och så ligger jag och drar mig, eller somnar om,  i evigheter, det är min melodi - inte att sova konstant till 13!

Och vad innebär detta? Jo, att HELA dagen försvunnit! Mamma ringde nyss och bad mig kolla en grej innan hon slutar jobba i Skafferiet, Skafferiet stänger 14 på lördagar, det är helt absurt att jag sovit nästan så länge som mamma varit iväg och jobbat! Haha, nej ni blir det skärpning och upp och äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, men Lena då! Det där med att memorera Arvikas shopping måste ha varit jobbigt, men så mycket är det väl ändå inte? ;-) Här är klockan 19.30, snart bingen. Haha.



Jag saknar dig. :-)

Postat av: Karin

hehe jag fick en chock förra helgen då jag sov i ett streck till tio över elva:p

2008-11-08 @ 13:54:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Pillan

Tror att det är något med denna dag. Sov till 13.30. Känns skumt.

Och inte hade jag några roliga drömmar, heller. :(

2008-11-08 @ 14:13:00
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Haha!

Sånt som händer. :P

2008-11-09 @ 21:35:22
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback