Ett steg mot julstämningen

I dag ska jag ut och plocka mossa. Ja, ni läste rätt! Jag ska plocka mossa, mossa till adventsljusstaken! Alltså, ni kan inte föreställa er vad det här betyder för mig, det är lycka! Jag är jättelycklig, för det innebär att det är så konkret att advent snart är här, att det närmar sig jul. Jag älskar julen, jag älskar advent, och jag älskar adventsljusstakar! Det är det finaste jag vet, ungefär!
Därför ska jag inte heller ligga här i sängen och dröna, utan gå upp och ut och ja, ni förstår. Jag blev rätt pigg nu också, det är nice!
Nu: frukost och sedan mossjakt!



min adventsljusstake för två år sedan.
förra året fick jag inte ha någon mossa i den (på skolan), så då var den inte så fin. dessutom vandaliserades den hejvilt!
i år ska det bli en lika fin sånhär igen, det är ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: natta

Hur ska ni fira farsdag? behöver tips :)

Postat av: julia

åh...jag vill äta upp dina ljus i år igen!

2008-11-09 @ 20:21:15
URL: http://evakuera.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Fiiin :)

Hoppas mossjakten gick som den skulle. :P

2008-11-09 @ 21:32:19
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback