Dagens tips

Detta skrevs i min "bloggbok" 20/10 -08

Jag råkade ramla över en bilaga till en gammal tidning som jag sparat från när jag var sisådär 13. Självklart handlade den om sex (som det mesta jag har sparat från den tiden). Det är en liten bok med tips för både män och kvinnor, och innan jag slängde den kunde jag självklart inte låta ble att bläddra igenom den.
Såhär några dagar i efterhand minns jag två grejer som jag fastnade på & läste. Det är ett tips för tjejer & ett för killar.

Tips för tjejer (det här pratade jag om för någon/några veckor sedan, men kunde inte minnas var jag fått det ifrån):
När du ska till att komma, sätt fotsulorna mot varandra. Håll dem så för en garanterat skänare orgasm!

Tips för killar:
Efter sexet, låt tjejen vara lite. Tjejers lust dör fort och vi blir väldigt känsliga efter. Så, låt oss vila en stund så blir vi snart på bättre humör & mer villiga till umgänge.

Nej, de tekniska finesserna för killar håller jag inte reda på, jag lägger bara på minnet vad som är trevligt för tjejen!
Det här var dagens tips från sexbloggaren Lena och av egen erfarenhet kan jag bekräfta att uppgifterna stämmer.

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Haha, jag kan nog inte sätta mina fotsulor mot varandra:P. Attans!

Postat av: Kalle

haha mysko things där för girlsen



sv: vad då vilken låt i headern?

2008-11-08 @ 17:54:18
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: anna

"Det här var dagens tips från sexbloggaren Lena och av egen erfarenhet kan jag bekräfta att uppgifterna stämmer."

hahah vad skön du är! jag får utforska nångång om det är sant ;)

2008-11-08 @ 23:33:57
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback