Tips nr 475

Det har dykt upp ett nytt namn på min blogghimmel, politiskt som bara den, men Stefan är ju Stefan och utan Stefan vore det inte lika roligt och kanske hade jag dessutom besparat världen med en tredjedel av mina aggressioner (alla som vet ungefär hur många gånger jag varit arg på Stefan vet då automatiskt att jag väldigt, väldigt sällan släpper ut något som kan liknas vid ilska eller så).

I alla fall, för den som ids och orkar, här är Stefans blogg:
http://olydnad.wordpress.com/



För övrigt borde jag snart skapa en ny kategori som heter "tips", haha. Reklambloggen nr 1!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej lena! tack så mycket för de fina kommentarerna :) ja, jag skulle nog älska er butik, den verkar ha allt jag tycker om. jag tycker massa om Världsbutikerna också. fina grejer. det är finfint med mig, tack som frågar :) kan man vara annat än glad när man är klar i skolan och ledig? :D hur är det med dig, lena? ja, du såg rätt, vi har två sängar. men det är för att vi har ett extrarum :D båda sover i sängen som är på bild 4, de som hälsar på får sova i den på bild 1 :D lyxigt va? haha :D ha det bra lena :)

2008-05-29 @ 23:58:33
Postat av: Julia

Lena jag läser din blogg, det vet du väl? vet du vad jag saknar? Mac-datorer och 1350fikat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback