Hemma

Jag är hemma på Torfolk. Jag är trött, jag ska jobba imorgon - hela dagen. Vilket betyder att jag borde sova. På söndag ska jag resa HELA dagen (nästan 12 timmar)!


Idag har jag varit man och hjälpt pappa att byta däck på bilen, jag var cool och skruvade som bara den. Pappa körde lastmaskinen och lyfte bilen med den. Vilket innebär att jag, trots att jag nu i alla fall bytt däck en gång, inte vet hur man använder en domkraft. Det borde jag lära mig, minsann!
Dessutom har jag firat Helena som fyller 20 idag (fast vi firade i onsdags), vi var på Parken och det var överraskande roligt. Jag träffade massa folk och var lagom full och väldigt glad. Blev bästa polare med både Susanna och Tom och hittade Emelie och Olof dansandes, sen blev det mat & efterfest hos Andreas och sen somnade vi i hans säng, det var skönt.
Idag har jag även varit med Marielle på konstrundan i Klarälvdalen, hon köpte en snyggsnygg tavla. Great! Jossan ställde ut, coolt! Så det var roligt att se. Många snygga tavlor fanns det.

För övrigt är det jättemycket vår i Värmland, hur härligt som helst. Det är grönt och fins och björkarna har knoppar. Grönt är skönt! :D


Kommentarer
Postat av: pelle

Det var ena trevlig dagar, det där! ;)

2008-05-03 @ 16:44:47
Postat av: Helle

"dessutom har jag firat HELENA.." Sen när är jag helena?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback