Söndag

Igår var jag full och glad, det var härligt. Tills Marielle tappade bort sin garderobslapp och blev på uselt humör. Magnus kirrade biffen och sen var allt frid och fröjd igen. Jag promenerade hem i natten men det var kallt så jag trodde jag skulle dö! Jag köpte strips på Mc Donalds för att hålla värmen, sen fortsatte jag resten av promenaden med att skicka fyllesms, det blev några stycken.
Vi var på Blue Moon, Magnus & vänner fixade in oss och det var skoj, innan var vi på inflyttningsfest på Norrstrand - trevligt! Jag träffade roligt folk, drack lagom mycket och allt var bra.
Idag åker jag upp till Torfolk, hänger där ett par dagar eller så.

Kommentarer
Postat av: pelle

fan lena, vad hände med vårt sms:ande. Jag måste ha ditt nummer, det försvann ju i och med att telefonen brann upp.

2008-03-24 @ 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback