Reflektion

Karlstad, Karlstad, Karlstad. Det känns som att jag bara skriver om min kärlek till Karlstad här, men det är ju den jag har ett behov av att uttrycka!

Igår var jag ute och stadsminglade, frågade folk frågor och tog kort på dem. Men jag måste säga att det var sjukt dåligt med killar på stan igår. Vart är alla killar? De enda killar som fanns var typ fordonskillar/sunneraggare med Fristadsjacka. Har de invarderat Karlstad, eller?
Dessutom var folk svåra att få att vara med. Knappt några killar ville vara med på bild, någon fråga var okej men inte foto! Vad är det med folk?

Annars har jag faktiskt tyckt att jag sett ovanligt många snygga killar i Karlstad nu när jag varit hemma, men det kanske bara är för att jag bor så isolerat och inte är van att se så mycket folk? Jag blir förvånad över hur många snygga killar det faktiskt finns. Jag har aldrig tyckt att Karlstads utbud varit något särskilt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback