Pepp

Jag är pepp, på våren, på livet och på att festa ikväll. Det enda jag inte är så pepp på är att jag inte vet vad jag ska göra när skolan slutar. Blir det något med Norge? Är det någon som är på?
I förmiddags tittade jag & Marielle på påskparaden och sen promenerade vi och sen gick vi och fikade, mysigt värre! Det är härligt att ha Marielle nära. För övrigt har shoppingtarmen gjort sig påmind, jag var sjukt sugen på shopping idag. Tyvärr har jag inte så mycket pengar att spendera. Det är vår och på våren är det härligt att shoppa, minsann!
Ikväll äre party, skoj som bara den! Jag är pepp.
Imorgon blir det nog Torfolk, hem & ta det lugnt. Skönt. Och snart är det tillbaka till Norrland, det är jag inte så värst pepp på. Men det ska bli bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback