Evil Lena

Jag är rätt evil, eller i alla fall var jag det i lördags natt. En kille somnade på en stol och Joakim och jag kom på att det skulle vara jätteroligt att hälla vatten över honom eller doppa hans finger i ett glas eller något, och så fick vi syn på att det stod små tetraförpackningar med vatten (såna som man får på tåget) på bordet och jag ställde den där han hade sina armar korsade över magen. Vi väntade med spänning, men sen helt plötsligt var han uppe och gick, så det hade inte funkat. Efter en stund somnade han på en madrass, på rygg, och jag var återigen där med samma vatten och ställde det på magen. Efter ett tag var han uppe och gick igen och jag vände mig och kollade och hela madrassen var blöt, det var svårt att hålla sig för skratt. Det var otroligt roligt och Joakim tyckte att jag var riktigt evil.
Flera personer såg att det där vattnet stod på hans mage och började skratta, men det var ingen som märkte när vattnet spilldes ut (förutom den där killen). Men roligt, det var det.


Idag har jag spelat curling, det var coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback