Tagen

Jag känner mig fullkomligt tagen, och inte på ett sexuellt sätt.
Jag har läst en bra bok. Jag blir alltid tagen av bra böcker. Men jag hatar att bli så tagen, att jag ska gå upp så i böckerna. Jag har läst i den senaste veckan eller nåt, men idag läste jag tills det tog slut, jag kunde inte avbryta. Jag hade kanske halva kvar innan.
Jag blir arg och vill gå in i boken, säga åt människan på skarpen att hon måste prata med någon. Jag blev arg på henne.

Boken jag läst var Fågelbovägen 32 av Sara Kadefors. Jag rekommenderar den.
Och jag ser fram emot att diskutera den med Marielle. Vi ska ses i helgen, jag längtar ihjäl mig. Hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Marielle

JAG LÄNGTAR OCKSÅ!

2008-06-27 @ 13:51:17
Postat av: pelle

Jag längtar med! Tills du blir sexuellt tagen alltså :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback