Sweet summer's night on Hammer Hill

Tänk om man kunde få ha en skön sommarkväll på Hammarkullen, det vore väl nåt det?
Men man får vara glad för det lilla, idag har det i alla fall varit sol och jag har jobbat hela 6 timmar, det är mer än vanligt minsann! För övrigt är det fotboll ikväll, Tyskland-Turkiet. Skoj! Heja Turkiet!

Jag har mycket jag borde göra men inte så mycket ork och lust och motivation. Men jag måste i alla fall se till att skicka in min kamera - snarast!
För övrigt blir det stan lördag-måndag. Härligt att komma iväg. Jag ska krama Marielle och ha trevligt. Mums!



Och för att följa traditionen kommer här ännu ett YouTube-klipp.

Kommentarer
Postat av: erica

ha en bra kväll!!

Postat av: pelle

Tack för sms:et igår förresten, Lena ;)

2008-06-26 @ 20:22:41
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback