Sjung om studentens lyckliga dar

Idag tar folk studenten i Karlstad. Det betyder att i övermorgon är det ett år sen jag tog studenten. Det känns som igår, men samtidigt som en hel evighet sen. Det var en underbar dag, men det har hänt så hemskt mycket fint sen dess. Jag saknar det, men jag har ändå haft mitt livs bästa år sen dess.
Jag är kluven värre, men vill i alla fall säga grattis till årets studenter. Dagens är Emelie och imorgon är det Hannas tur. Jag hade tänkt åka ner till stan idag och titta, men det blev inget av det. Och det blir inte Hagfors imorgon heller, tyvärr. Alltså inget studentfirande alls för min del. Men grattis ändå!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men lena, vad fan. Inte firande? Vad är detta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback