Kväll igen

Jag lyssnar på radio, radio är underskattat. Min favorit är nog Christer i P3.
Egentligen borde jag kanske sova, jag ska rensa ogräs imorgon och borde väl börja rätt tidigt för att inte stekas ihjäl i solgasset på åkern. För att citera Olof ska jag "Akta så det inte tar KÅL på mig", eftersom jag ska rensa ogräs i kålen, haha.
Ogräsränsning är nog i alla fall inte mitt favoritjobb på gården, det är nog det jag skulle tycka var skönast att slippa när jag har ett annat jobb. Jag vet egentligen inte vad det är, för det är ju inte hemskt jobbigt eller så. Men det är väl det att det är rätt tråkigt och dessutom blir jag bara med och mer övertygad om att min kropp inte är gjord för att krypa. Jag kröp ju inte ens när jag var liten. Helt enkelt får jag bara ont i knäna, efter tre timmar på åkern idag är mina knän alldeles ömma. Dessutom får jag ont i handleder och knogar. Och usch vad jag klagar, men rensning är inte riktigt någon favorit. Dock blir det mer av den varan imorgon, jag får väl se hur länge jag orkar.

Snart ska jag sova, det behövs. Jag är ju så trött hela tiden, sov nån timme i eftermiddags.. jag sover nån timme mitt på dagen nästan varenda dag nu för tiden.. Och ofta sover jag dessutom typ 10 timmar varje natt. Jag fattar inte att jag kan sova så mycket! Men jag går i alla fall upp skapligt på morgnarna nu för tiden.. Är en vecka sen jag sov längre än till 10, och det har bara hänt en gång sen dess dessutom!

Kommentarer
Postat av: sara

sova länge är det bästa. jag jobbar på tolv timmar per natt. jag gillar skarpt när jag som oftast kommer i säng redan vid nio-tiden

2008-06-03 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback