Den svenska fotbollsfebern

Statusuppdateringar på Facebook:

- Olof tycker det är underbart med EM!
- Tommy ÄR SÅ JÄVLA LADDAD.
- Benjamin fotboll förstör mitt tv tittande.
- Marina JAAAAA!!!
- Petter tycker att det e så GÖTT.
- Susanna Fotbolls-EM igång!
- Fredrik fotboll.


Fotbollen har tagit Sverige med storm, till och med mig. Mitt tredje inlägg om EM, aldrig har väl sport varit nåt för mig? Men det är väl aldrig för sent? Förresten har jag lovat mig själv att aldrig se fotboll utan att dricka öl!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Grattis till vinsten i min Coldplay-tävling! :D Din kommentar var helt enkelt bäst, Lena. Härligt va?



Nu är det ju så att jag får hem skivan nu när jag är på Hultan, så går det bra att jag skickar den när jag kommer hem? Hhe. Oplanerat värre, men vad fan... du har ju vunnit! :D Grattis igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback