Blaj

Jag hade svårt att sova när jag gick och la mig igår, jag låg mest och var arg. Egentligen vet jag inte riktigt varför jag var arg, men jag var arg på CSN och deras orättvisor. Egentligen har jag ju inte ens något med CSN att göra nu, då jag fått mina sista pengar för året, men jag var ändå arg på dem. Så mycket mer än så minns jag inte, men jag minns att jag formulerade en blogg i huvudet, den bloggen är bortformulerad igen, väck.

För övrigt har jag tänkt på fler saker jag skulle skriva om, men minnet är sämst. Jag återkommer om jag kommer på något nytt spännande. Eller något som inte är så spännande.

Min bror har gjort mig uppmärksam på att Jakob Hellman är väldigt lik Harry Potter, jag hatar det! Förmodligen drömde jag mardrömmar om det inatt, för idag har jag en Jakob Hellman-låt på hjärnan. Och då är det flera dagar sen jag hörde den eller tänkte på det där med Potter.

I övrigt är jag festivalsugen, jag har blivit uppmärksammad om att Sietsa! var i helgen, jag har sett bilder och läst bloggar och själv vet jag inte om jag kommer kunna åka på en enda festival. Någon som vill festivala med mig? Jag önskar att jag styrt Peace & Love för länge sen, haft någon med mig och sådär. Men nejdå. Vad finns det för annat skoj? Är det någon som är sugen på något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback