Bättring på g?

Jag behöver bli bättre på:

- att visa min uppskattning
- att unna mig saker
- att se till att saker jag verkligen vill blir av
- att visa att jag tycker om människor
- att inte bli avskräckt när någon kommer för nära
- att inte bli så svartsjuk när mina vänner umgås utan mig
- att upprätthålla kontakter
- att göra ett bra första intryck
- att skriva tackkort
- att avsluta saker och lägga det bakom mig
- att prata och verkligen lätta saker jag behöver få ur mig
- att inte gräma mig över saker

och en massa mer som jag inte kommer på just nu.

Kommentarer
Postat av: jj

alltså jag borde skicka projektbilder till prästen..kom jag på nu bara sådär

2008-07-02 @ 09:31:51
Postat av: pelle

BRA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback