Tisdag

Idag känns som en bra dag, det var rätt lugnt i skafferiet och jag behövde inte jobba ihjäl mig, kunderna var trevliga och jag hann sitta ner en del. Jag hann till och med dricka två koppar kaffe! Sensation!
Dessutom sov jag bra inatt, jag la mig tidigt, tidigt igår och det var jätteskönt. När jag gick upp imorse kände jag mig verkligen utvilad, riktigt härligt!
Utöver det är det soligt som bara den, härligt! Jag är sugen på att cykla, men när jag jobbar hela dagarna blir det inte så mycket tid över till det. Dessutom står cykeln vid skafferiet, imorgon ska jag nog få någon att skjutsa mig dit, så jag kan cykla hem sen. Det vore skönt! Det är alltid skönt att bryta av den långa jobb-dagen som bara är ståendes med att cykla lite! Nyttigt för mig, minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback