Tack & hej

Jag trodde inte jag skulle ta mig hem inatt, så trött var jag. Alldeles innan Sunne stannade jag bilen och sov en halvtimme, det var bra. Annars hade jag nog kört av vägen. Trött minsann.
Men Arvika var skoj, Håkan var fin & bra, Firefox AK var dansant, Kooks var trevliga och Familjen var ungefär lika bra som sist.
Adrian var söt, GU-tältet var mysigt, bajamajorna äckliga och parkeringen 4 kilometer bort. Ja, festival var det väl, va?
Men jag kan inte förstå att de inte löser det med parkeringen smartare, åka buss från parkeringen? BAH!

Men nu blir det andra bullar, Christina & Daniel gifter sig imorgon, för fem minuter sedan skulle vi suttit i bilen på väg till Östersund, jag har inte ens ätit frukost. Bra skit!

Kommentarer
Postat av: stefan

tjenixen. jag vill också på festival.. hade tyvärr inte möjlighet att stanna i karlstadskrokarna, nu är det bara jobbjobbjobb som gäller.. kul med uganda. tips om din hemsida: för mycket olika typsnitt, det är ett på loggan, ett på bilden / skylten, ett på menyerna och ett på brödtexten eller vad man ska kalla det. det blir lite rörigt. i manifestet och levernatörer är det ytterligare två-tre typsnitt. bra annars. bra annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback