sNusk

Jag fick en katalog från teknikmagasinet idag, och när jag öppnade den är första uppslaget jag ser självklart sidorna under rubriken "Vuxenleksaker".
Här finns allt från en Monkeyspanker ("Att förklara den här prylen på ett rumsrent, katalogsfähigt sätt är stört omöjligt. Men vi lovar stora doser njutning för alla av manligt kön!") till en massagestav (Massage = friskvård. En daglig dos ger andligt och kroppsligt välbefinnande!) vid namn Smacky Jacky ("Sugproppen gör att du kan fästa en i t.ex. badkaret. längd 19 cm.")

Jahaja, nu för tiden ska man minsann ha sex med badkaret och låta mannen vara undergiven och ge honom smisk som om han vore en apa. Intressant!

Fast så roligt fick vi inte ha det, jag kollade upp min fakta och "Monkeyspanker" har inte så mycket med smisk att göra. Nä, det är ett vibrerande onanihjälpmedel. Minsann.

Kommentarer
Postat av: pelle

Hhaa, en sådan där Monkeyspanker har jag! Fast en äldre variant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback