Kort och gott (som håret)

Jag har haft en trevlig helg, några bra dagar i Karlstad, en skoj utekväll på Ankan, umgänge med allt från Marielle till Adrian (vilket innebär ungefär Marielle, Adrian & folk de känner), härligt badande & picnick på Hammarö, ny frisyr med kortare hår än jag haft på säkert 10-15 år.
(bland annat)

Nu är det mycket jobb, på torsdag ska jag till Arvika över dagen, i helgen är det bröllop i Östersund. Mycket står på schemat.



Förresten, är det något som är fel när man tycker att pojkar födda 91 är söta?

Kommentarer
Postat av: Marielle

DU ÄR SÖÖÖÖT, och osten är så god!

2008-07-02 @ 10:51:56
Postat av: Marielle

DU ÄR SÖÖÖÖT, och osten är så god!

2008-07-02 @ 10:52:07
Postat av: pelle

Lägg upp en bild med dig och din nya frissa:P

Postat av: anna

jag tycker många pojkar som är födda 91 är söta, haha. kul att du använder ordet pojkar också. jag har faktiskt en 91a efter mig :D

2008-07-03 @ 14:31:43
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback