Glädjerus

Har jag sagt att jag ska på Arvikafestivalen på torsdag? Jag längtar så jag håller på att dö. På torsdag ska jag se Håkan, jag längtar så jag håller på att dö. Jag känner mig alldeles kär, men jag vet inte vad som är grejen egentligen.
I vilket fall som helst ska jag se Håkan på torsdag och jag längtar så jag håller på att dö. Jag är lycklig och det ska bli fint.

(NU ska jag sova!)


(Den här bilden är från sist jag såg Håkan på Arvika - 2005. Det var fint, jag hoppas det blir lika fint på torsdag.)

Kommentarer
Postat av: juulioa

VA! ska du???? helvete vad avis jag blir... men kul för dig!saknar dig lenin

2008-07-02 @ 09:30:48
Postat av: pelle

Postat av: pelle

Ojdå, kom emot knappen :P Hehe. Ska du på festival, vad skoj! :D Tre år sedan du såg håkan verkligen, Emo-Lena?

2008-07-02 @ 17:41:32
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback