Galet

Det är galet vad trött jag är. Det är inte bara det att jag blir trött av att jobba, utan dels är det hemskt mycket att göra men sen är det ju så förskräckligt varmt! Att stå där inne är som rena bastun, det är minsann dags att det kommer upp markiser på huset!
Ikväll har vi badat i Lakene, det var härligt, men när jag var liten var det väl inte fullt så långgrunt, eller? Sen åkte vi till Rådastrand för att köpa glass, det var stängt men när man har en mamma som har kontakter kan man få köpa glass ändå, det är fint.
Igår badade vi i älven, det var kallt. Imorgon ska vi åka till farbror i Molkom, när jag slutat jobba. Planen är att det ska badas där med, bada är bra. När man stått inne hela dagen är det verkligen skönt att få ett kvällsdopp! Minsann.
I övrigt saknar jag att umgås, var länge sen jag träffade någon vän, det är lite ensamt att inte hitta på saker. (Någon som vill bjuda hem mig på lite umgänge?)

Kommentarer
Postat av: pelle

Det låter h

ärligt som fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback