Eloge

Jag vill bara ge en eloge till Pelle & Valle.
Bara för att de är de enda som bloggar nu för tiden, alla andra är rätt kassa & det händer ingenting!

Jag mottager gärna tips på läsvärda bloggar, för när det varit söndag och jag plöjt igenom alla Pelles 300 bloggar (per dag!) har jag inte mycket kvar att läsa. Jag behöver stimulera min hjärna lite, rädda mig från king.com!

-

Förresten, nu var jag ekal, jag glömde Johanna. Johanna har en väldigt fin blogg och den försöker jag också att läsa ganska ofta, och hon är duktig på att skriva. Så hon ska också ha en eloge! Men hennes blogg är lösenordsskyddad, så jag tror inte att det är någon mening att länka den här.

Kommentarer
Postat av: anna

du glömde mig ;) jag bloggar så ofta jag har tid och kan.

Postat av: pelle

Tack, Lenin! Du bloggar själv förjävligt ofta! Jag gillar det. :D

2008-07-30 @ 11:05:47
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Postat av: johanna

tack lena, igen :D

2008-07-31 @ 09:55:10
Postat av: stefan

opassande.se och rickfalkvinge.com är två som jag följer.

2008-08-02 @ 22:37:10
URL: http://olydnad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback