Without appendix

Nej, jag är inte bitter.

Det är bara det att
Munkfors är världens tråkigaste ställe & jag blir deprimerad av att åka dit, det är bara det att
jag har varit i Tyskland men missat allt för att jag behövde opperera bort blindtarmen, det är bara det att
jag saknar Norrland, Ålsta och alla underbara vänner, det är bara det att
jag vill träffa Marielle, Helle och andra härliga människor hemma, det är bara det att
jag skulle varit på praktik nu men måste vara och hemma och vila blindtarmen som inte finns längre, det är bara det att
jag blir rastlös och uttåkad av Torfolk, det är bara det att
pappa är inte hemma och det är väldigt tråkigt, det är bara det att
jag vill vara aktiv och göra något roligt.

Men,
på lördag ska jag se Kent, men
på torsdag ska jag till praktiken, men
jag får träffa Marielle snart, och andra härliga fina människor med hoppas jag, men
på söndag fyller pappa år, då blir det fira, men
jag har frisknat till och är mycket piggare nu.



Alltså, jag missade hela mässan i Tyskland på grund av blindtarmsinflammation, fick operera bort den och tydligen höll den nästan på att spricka - det kan vara farligt har jag hört. Jag har kostat svenska samhället, dig som skattebetalare, 4700 euro, men nu är jag i alla fall ganska frisk. På tyska sjukhus har de vidrig mat och man får aldrig kalla drycker. Dessutom bodde jag tillsammans med en jobbig tant, men jag ska sluta klaga på henne nu, hon var hemsk men nu är det över och jag ska inte vara bitter.

Jag ahr inte tid och ork att skriva så mycket mer, det kommer förmodligen. Jag har hunnit tänka en del på sjukhuset och under all tristess och vila. Men det kommer kanske.
Jag vågar inte ens tänka på hur många bloggar jag inte läst, jag kollade igenom bilddagboken idag, 23 personer som uppdaterat, det tog flera timmar. Jag vågar inte ens tänka på bloggarna.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Skönt att höra att du mår bättre Lena, krya på dig! Kram!

2008-02-26 @ 23:19:59
Postat av: Julia

Fan vad synd Lena... herrens vägar äro outgrundliga. Ringer dig i veckan ngn gång, jag saknar dig!

Postat av: Helle

aaw du vill träffa mig! Just tusan vi skulle fika! Jag har legat däckad i feber hela veckan, det är därför jag inte hört av mig. Hade helt glömt bort det i alla skakningar och svettningar och duschar.. Men nästa vecka? Är du hemma då också? :)

2008-03-06 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback