Tisdag, eller onsdag, eller vad vet jag? IDAG!

Snabb uppdatering:

- Jag upptäckte någon gång efter 14 att jag hade mina trosor bakochfram, jag har gått hela dagen och tyckt att mina trosor varit ovanligt obekväma. Så jag vände på dem och nu är de mycket bekvämare.
- Det är mycket jobb nu, men det är jätteskönt!
- Jag sitter & hetsdricker jättegott pressokaffe (annat än det trista vi har på fikarummet) för att åka och träna alldeles strax.
- Idag åt jag min första lussebulle, från Höje Vedugnsbageri - jättegott! Jag har dock ätit vetekrans/längd tidigare.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha, Jag hoppas verkligen inte trosorna var av modell string!

Postat av: Daniel

Kan tänk mej det e bra med felvända trosor - borde testa!

2008-12-10 @ 16:01:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: pelle

Haha, du måste ha ovanligt märkliga trosor om inte lyckas känna/se direkt. Haha. Hoppas det inte var string bara. ;D

2008-12-10 @ 16:46:35
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback