This is why I love my Gmail


Jag älskar Gmails nya grej att man kan välja teman. Själv har jag valt temat "Tree" och det bästa med det temat är att det anpassar sig efter vädret! Som idag, det snöar ute, och då snöar det även på min mail, hur fint är inte det? Det är inte lika roligt när det är grått och regnar, men då kan man ju kolla mailen istället för att gå ut, så det är ändå rätt trevligt.
Alltså, nu behöver jag inte gå ut för att veta vad det är för väder, det räcker med att kolla mailen, fattar ni hur det här revolutionerar min vardag?

Använder ni Gmail? Vilka teman har ni testat? Vilket är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inget snö på min träd :( Men jag gillar berg rätt bra! Mysiga färger och inte jobbigt, som vissa andra teman..

Postat av: anna

jag använder faktiskt inte Gmail, men borde kanske börja. skoj med temat du valde :)

2008-12-01 @ 21:33:24
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: mikaelf

Gmail är det bästa som finns :) Jag använder temat Bubblegum!

Jag har nyligen upptäckt att det tar väldigt lång tid för mail från gmail att komma fram till hotmail.com-adresser och tvärtom. Mina pluggkompisar blir irriterade och jag funderar nästan på att skaffa en hotmail enkomt för att kunna skicka plugg-grejer.

2008-12-04 @ 15:56:38
URL: http://mikaelf.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback