Söndagsmys

Nu sitter jag och dricker varm choklad, det är otroligt gott och var otroligt länge sen sist (kanske någon gång förra vintern - typ lucia?)! God varm choklad, det är min pappa som lärt mig, fast han får vara med när jag gör nu också.

Igår var jag, pappa, bror + flickvän ute på en promenad och råkade hamna långt in i skogen, jag var (i alla fall enligt pappa) mer vilsen än jag erkände, det jag sa var norr sa pappa var österut (eller tvärtom), han sa att vägen var åt motsatt håll mot vad jag sa. Jag lät pappa bestämma och vi gick åt det håll han ville (självklart uppför en ravin - ingen stig här inte!), och när vi kom rätt tyckte jag att jag hela tiden haft koll! Vilse? Jag? Näää!
När vi var påväg hem igen blev det kallt, jag frös och sa till pappa att om det var eld i spisen skulle vi göra varm choklad, självklart var det ingen eld i spisen så vi fick inte värma oss med någon choklad, men idag tvingade jag mamma att tända i spisen så jag kunde få min choklad och det var det verkligen värt, jättegott!

Nu ska jag strax duscha och sen testa en klänning som jag kanske ska ha på nyår? Det blir förresten antagligen Stockholm på nyår och blir det det blir det nog
Debaser Medis & Familjen - skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback