Något nytt? Ett nytt år och planer som är nyare än tanken på att det är nyår.

Döm av rubriken; Jag är smått förvirrad!

Nu är det i alla fall spikat, jag ska åka till Stockholm imorgon och fira nyår. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända, men det börjar med middag hos Benjamin och deltar gör åtminstone jag, Julia, Benjamin och Stefan, antagligen även Sara och kanske Thomas + flickvän och möjligtvis Julias bror + flickvän.
Ja, som ni förstår är saker och ting inte helt hundra ens här. Och vad händer sen? Vi har ju pratat om att se Familjen på Debaser, Benjamin verkar inte så sugen på det, men jag är å andra sidan inte särskilt sugen på att åka till Skansen och se Jan Malmsjö läsa en dikt och ringa i en klocka (mamma trodde inte heller det skulle vara särskilt intressant).
Jag vet dock att jag vill att min kväll ska inkludera alkohol, vänner och dans, gärna lite fina fyrverkerier också, men det är inget måste.

Vad ska ni göra på nyår? Är det någon som har något tips på annat att sysselsätta sig med i Stockholm i nyårsnatten?

Kommentarer
Postat av: Karin

nä men jag menade att jag vill ju varken se ut som 19 eller 26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback