Julkalender - 2 december

Nu är det dags att öppna lucka 2 i adventskalendern på moeller.blogg.se

Dagens lucka innehåller ett tips, en länk, och lite peppande. Jag refererar till föregående inlägg (se nedan) och vill uppmana mina läsare att hänga på mig i ett lite nyttigare liv. Det tänkte jag göra genom att tipsa om en jättesmart sida, nämligen www.traningsguiden.se. Här kan man få massa tips och råd om sin träning, men framför allt kan man skriva en jättesmart träningsdagbok.
Och vet ni vad det allra smartaste är? Jo, att man kan bli vänner med varandra och därmed "tävlar" genom att man kan se vem som tränar mest och så vidare. Det är otroligt smart och peppande & vem behöver inte träna lite extra såhär i juletider?

Jag använde den här sidan mycket under min gymnasietid, men sen dess har jag inte använt den alls, men igår började jag igen och tänkte att december blir som en vändpunkt! Så, bli medlemmar ni också, och bli vänner med mig där (jag TROR att jag heter Lena Möller, rätt & slätt, men hittar ni mig inte så säg till så kanske jag kan hitta er).
I vilket fall som helst, det här är en otroligt smart sida där man kan skriva in varje träningsmoment, både styrketräning och kondition, och sidan lägger ihop det så man kan se i vilken "träningsklass" man ligger.

Här nedan kan ni se min träning den senaste veckan!



Alltså, dagens julkalender är en uppmaning till alla mina läsare att bli medlemar på Träningsguiden!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhnej, då kan ju faktiskt någon mäta hur jag tränar, och se när jag fuskar. ve och fasa. Jag fuskade med träningen igår...



(sv; ohja - de är nästan rakt igenom evil - men jag hoppas att vid den 24 dec att jag ska ha skött om dem så bra att de är lite snällare)

Postat av: pernilla

hmm kanske ska bli medlem där. är det gratis? :D

2008-12-02 @ 15:10:51
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: Emma

Okejdå. Jag provar väl :D Bara för att undvika att jag fortsätter fuska.

2008-12-02 @ 15:35:59
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: pelle

Vad smart! JAg ska gå med bums!

2008-12-02 @ 20:23:31
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback