Jag gillar snö men inte tö

Idag är det kallare igen, det innebär att allt som töade igår har fryst och det innebär också att hela gårdsplanen här är isgata. Skoj, fram med skridskorna! Nej, tacka vet jag snön som låg förra veckan, både tö och is är trist, men det är ju vädrets gång, sådär är det alltid!
Först snö, sen tö så det blir blött och så kallt så det fryser & blir is och sen kommer det snö igen ovanpå isen så man inte ser halkan och ramlar och slår sig hela tiden.
Javisst, vinter är härligt!

Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe olikt mig

jag är glad när det smälter

ogillar snön massor

en sommarmänniska från södra sverige är man ju-- ;)

Postat av: Benjamin

Här är det likadant! Hej, förresten. Var ett tag sen du kommenterade min blogg, men tänkte, bättre sent än aldrig :)

2008-12-09 @ 18:22:12
URL: http://popios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback