En torsdag i mängden

Det är torsdag, nu igen! Ännu en dag då jag börjar fundera över vad jag gjort hela veckan när jag inser att jag hittills bara jobbat 25 timmar.
Tidigare idag hade jag galet ont i örat, så ont att jag inte kunde tänka klart och så ont att jag på allvar misstänkte att jag började få öroninflammation. Efter lunch gick det över. Jag hade tänkt stanna hemma från träningen, men nu mår jag ju bättre, så nu har jag bestämt mig för att träna ändå!
Imorgon åker vi till Riga, blir borta hela helgen och hemma igen på måndag. Jag tvivlar på att jag orkar släpa med mig någon dator, dessutom har jag väl ändå inget internet så fort jag kommer utanför Sveriges gränser. Men var lugna, julkalendern kommer dyka upp här ändå, jag har fixat hjälp, en barnvakt kan man väl kalla det. För är inte ens blogg lite som ett barn? Den behöver ju underhållas, matas och så vidare.
Alltså, låg aktivitet i helgen, men i alla fall julkalender (eller, vad vet jag? det kanske kommer 20 inlägg per dag, men det är inte mitt problem helt enkelt).
På lördag är det Lucia,  då äter jag julbort på Hotel Valdemar i Riga, dessutom blir det nog en del julklappsinhandlande och diverse annat trevligt. På söndag är det tredje advent, jag ska försöka styra lite firande (och den obligatoriska ljusstake-bilden), men hur det löser sig vet jag inte än, kanske får jag be barnvakten om även detta.

Nu är det i alla fall torsdag, klockan är snart 16 och om en timme ska jag åka och träna. Det ska bli skönt! Förresten har jag faktiskt lite träningsvärk idag, på tal om skönt! Mitt enda problem är att jag inte vet hur jag ska skriva in Body Balance i
Träningsdagboken, kan någon klura på det åt mig tills jag kommer tillbaka från träningen ikväll?

Och, dagens största fråga: varför blir jag utloggad från Facebook hela, hela tiden?

Nu ska jag fortsätta jobba, mer slöande har jag inte tid med!
Vad har ni för er idag? Vad händer i helgen? Vad ska ni göra på Lucia?

Kommentarer
Postat av: valle

Vem är barnvakten?

2008-12-11 @ 16:56:10
Postat av: Emma

Jag jobbar minsann på fredagskvällen (ovanligt) men sen blir det bannemig fest på lördagen :D Hoppas du får kul i Riga!

Postat av: anna

ja, vem är barnvakten? kommer han avslöja det?

hoppas du inte fick öronflamtion, det hade jag alltid som barn.

jag jobbar hela helgen på ikea. svullade pizza och rökte vattenpipa med johanna igår och imorgon ska jag hem till marcus efter jobbet. så inge luciafirande för mig!

2008-12-13 @ 19:41:42
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback