Det riskfyllda jobbet som fotograf

Ibland funderar jag, såklart & säkert som de flesta andra, på vad jag vill bli, vad jag vill göra med mitt liv. Ett intresse är ju att fota, och under året på Ålsta fick jag upp intresset för att fota sport, det hände inte så många gånger, men det var väldigt roligt.

Igår blev en fotograf träffad i ögat av en hockeypuck, det är galet läskigt och jag vet inte vad jag ska tänka & känna. Visst är det lite avskräckande, men man vet ju att risken finns. Det hände under en Timrå-match och det var en fotograf från Dagbladet. Läs mer
här & här.

Vad tänker ni om det här?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Usch va läskigt, hoppas det gick bra ändå.

Postat av: anna

härligt! hälsa familjen från mig då ;)

2008-12-31 @ 16:35:32
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch. Otäckt. Visserligen tvekar jag på om olycksrisken är så mycket större inom fotografyrket än inom ett random yrke. Man måste våga ta risker ;)

2009-01-01 @ 14:24:14
Postat av: Kalle

fotogra med visir ;)



ja du du gillade modellerna? ja han på första stora bilden bär upp kläder snyggt som fan. coolt att nån kommenterade att det va hennes gamla granne ,)

2009-01-01 @ 17:29:21
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kalle

haha;)

nej en annan kommenterade hos mig, ang samma inlägg som du hade kommeterat om modellerna, att modellen va en fd granne till hon som skrev kommentaren! klarare? ;)

2009-01-01 @ 18:58:09
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback