Årets vänner

Jag har tänkt mig att, till och med nyårsafton, göra en lista om dagen på minnesvärda saker från det gågna året. För att se gamla listor, titta under kategorin "barndom & minnen".



Idag listar årets vänner:

Årets saknad
: Marielle, först var jag i Norrland och saknade henne, sen åkte hon till Thailand och jag saknar henne ännu mer! Men vi fick i alla fall sommaren och en stor del av hösten tillsammans!

Årets nyvunna
: Olof, visst har vi känt varandra förut, men inte som nu. Vi har blivit otroligt goda vänner under året som varit!

Årets vuxenpoäng
: Pillan, hon köpte lägenhet och skaffade jobb, hur vuxet är inte det?

Årets ragg
: Ja, det måste ju bara vara killen från Kongo (nivet, han som var jättesvart) eller möjligtvis Burundianen (hur lyckas jag?)!

Årets grabb
: Adrian har jag ju hängt med till och från ända sen i mars, så det kan väl inte vara någon annan!

Årets internetbekantskap
: Anna, hon är nog den enda jag känt från internet som jag träffat för första gången iår och jag gillar verkligen den tjejen!

Årets beroendeperson
: Julia, jag vet ingen som slutat röka så många gånger som hon t ex. Hon är också den som fick kaffeskälvningar efter att ha druckit 8 koppar innan lunch (fast det kanske inte var iår?)

Årets bloggare
: Pelle såklart, han har verkligen arbetat sig uppåt i bloggvärlden det här året!

Årets norrlänning
: Anna! Hon är så galet mycket norrlänning, i alla fall för mig, haha!

Årets skratt
: Thomas, hans humor är alltid på topp och jag skrattar sällan så mycket som jag gör när jag är med honom!

Årets underhållare
: Per, han ÄR ju mr Underhållning, bjuda på sig själv det kan han i alla fall!

Årets återfunna: Emelie Liljedahl, vi sågs igen, länge sen sist! Dock bara en gång nu i höstas, men det blir nog mer!

Årets politiska
: Stefan, han har även fått mig att tänka till lite titt som tätt, han är bra & smart och skriver grymt!

Årets respektingivande
: Tommy, som sagt - han skulle kunna få mig att göra nästan vad som helst, jag tror på allt han säger!

Årets party
: Susanna, vill man till Ankan vet man i alla fall att man kan lita på henne!

Årets flytt
: Helle drog till Jönköping, det är tomt hemma utan henne!

Årets utvandrare
: Emelie & Olof som flyttat till Köpenhamn, långt bort men skoj att hälsa på!

Årets skåning
: Kristina, som jag alltid har sagt behöver jag lite skånska i min vardag och i alla fall fram till maj kunde Kristina ge mig det!

Årets kontakttappande
: Stefan & jag har haft alldeles för lite kontakt under en stor del av året, det är tråkigt och ska förhoppningsvis bli mycket bättre under året som kommer!

Årets coolaste
: Sara, hon gillar bra musik och har en snygg lägenhet, hon vill rädda världen och så vidare, visst är hon cool?

Kommentarer
Postat av: stefan

Ja det får vi ändra på tycker jag också. Att Pelle blev årets bloggare är helt rätt. Som han har slitit med det. I år är han en av Norrköpings mest lästa bloggar, vart är han nästa år? Sveriges?

Postat av: Marielle

Puss på dig vännen, och god fortsättning <3

2009-01-01 @ 05:14:37
URL: http://reseledarna.blogg.se/
Postat av: O

Tack Lena, jag håller med! Gott nytt år också för den delen!

2009-01-01 @ 12:00:12
Postat av: pelle

Tack Lena! Vad snäll du är! :D

2009-01-01 @ 15:36:24
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anna

Är jag årets norrlänning? :)

2009-01-04 @ 17:20:34
URL: http://annamelinder.blogg.se/
Postat av: anna

jag säger som pelle, tack och vad snäll du är lena! :)

2009-01-04 @ 20:54:25
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback