Årets random

Jag har tänkt mig att, till och med nyårsafton, göra en lista om dagen på minnesvärda saker från det gågna året.



Idag bjuder jag på Årets random:

Årets citat
: "Jag har hånglat med en man från Kongo, han var jättesvart!", sagt av mig efter en hård utekväll i Sundsvall i januari. Alternativt Saras "Jag vill bli fylld ikväll!" på Glacialen i februari.

Årets fylla
: Vemdalen, lätt Vemdalen! Den kvällen jag blev jättefull, tog en taxi hem själv och inte lyckades låsa upp dörren till stugan, ringde till någon (Julia?) och sa att jag skulle försöka komma in i andra stugan annars skulle jag väl somna i en snödriva, det var nog bortåt -20°, de blev oroliga och när de kom tillbaka var stugan upplåst men jag var inte där. Jag hade gått till den andra stugan och lyckats hitta deras gömda nyckel, låsa upp hos dem och lägga mig i soffan där Mathias egentligen skulle sova. (Behöver jag nämna att jag, på morgonen, hade sisådär 24 missade samtal i mobilen?)

Årets sexuella upplevelse
: Ha! Det trodde ni va? Att jag tänker dela med mig av det här? Nejni, det kan ni se er i stjärnorna efter! Men ni får gärna lägga en kommentar och gissa vad ni tror att det kan vara!

Årets sjukdom
: Den är hård, och det blir en delad förstaplats mellan Skabb och Blindtarmsinflammation. Skabb smittar förvisso, det gör inte blindtarmsinflammation, men skabb håller en inte hemma från jobb/skola, så det är svårt att avgöra!

Årets politiska
: FRA/IPRED, hur skulle det kunna vara något annat?

Årets nyvalde ledare
: Även här en väldigt jämn kamp mellan herr ny President i USA och herr ny VD på KRAV, det är en jämn kamp men i det långa loppet tror jag att jag egentligen är mer intresserad av det faktum att Lars Nellmer tillsatts som ny VD på KRAV, Obama - släng dig i väggen!

Årets tekniska leksak
: Min älskade MacBook, förklaring lär knappast behövas!

Årets tidning: Motboken, lätt att det är Motboken, hur kan man inte älska saker som: "Veckans outfit från Erikshjälpen", "Bildjournalisternas inavlade kärleksbarn" och Stefans bild på honom & David Hasselhof. För att inte prata om alla snygga vimmelbilder!

Årets dryck
: Det står mellan bubbel (nivet, Kent-efterfesterna kräver sitt bubbel! och att steka på Ankan är alltid skoj) och jäger (hur kan man inte gilla en redig jägershot?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Årets citat ryckt ur sitt sammanhang:



"Obama - släng dig i väggen!" från moeller.blogg.se

2008-12-29 @ 21:59:30
Postat av: anna

haha älskar årets citat. klockrent! :)

Postat av: Kalle

hehe mer mer mer!

2008-12-29 @ 23:59:28
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jaaa, citaten :D

2008-12-30 @ 01:00:03
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: Marielle

Bubbel och jäger skriker 2008! Mina påfund båda två. Varför höll vi oss inte till tjejiga Cosmopolitans eller Frozen Margeritas? ;-)



Ps, Det är inte årets citat.. Det är fan århundradets !

2008-12-30 @ 10:40:57
URL: http://reseledarna.blogg.se/
Postat av: anna

"Årets sexuella upplevelse" haha! vilka av alla ska jag gissa på? ;)

2008-12-30 @ 23:41:00
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback