Årets händelser

Jag har tänkt mig att, till och med nyårsafton, göra en lista om dagen på minnesvärda saker från det gågna året.


Jag börjar idag med Årets händelser:


Årets fest: Glacialen i februari, den festen var allt vad en fest bör vara och innehöll allt en fest bör innhålla, vi snodde hamburgare och vi festade i stugan, vi var vakna galet sent, hade Kentefterfest med sprudlande vin och drack sparris-kaffe. Vi var fulla, vi spelade rundpingis klockan 7 på morgonen i gympasalen och alla var där, hur roligt som helst!

Årets tråkigaste
: Att flytta från Ålsta i maj, det var det bästa året i mitt liv, och jag saknar alla otroligt mycket, det är trist att ha flyttat hem igen, Ålsta passade mig som handen i handsken, helt enkelt!

Årets stöld: Puffen Tommy stal på ett hotell i Sundsvall på min 20-årsdag i februari, det var världens kupp, det var hur roligt som helst och puffen? Ja, den står här bredvid min säng! Jag vill dessutom påpeka att puffen inte är någon liten sak utan mer än en halvmeter hög, en meter bred och väger ganska ordentligt mycket, egentligen är det en puff med pallkaraktär.

Årets konsert: Bob Hund på Popaganda i Augusti, det var så otroligt röjigt och så otroligt bra, Bob Hund måste verkligen vara sveriges absolut bästa liveband!

Årets come-together/återförening
: Ålstaskivan i Värmland i september. Ungefär tio personer från Ålsta kom hit till mig & mitt gästhus i de värmländska skogarna, styrde kräftskiva och var fulla och glada, vi kunde ju inte vara sämre än att vi drack bubbel och lyssnade på Kent mitt i natten även den här gången!

Årets resa: Här är två resor nominerade: Vemdalen i Januari, för att det var så otroligt roligt att gå åka skidor och för att vi hade galet roliga fester, samt Riga i December, för att det är familjens första semester på tre år och det var en väldigt fin stad och en härlig helg.

Årets påhälsning
: När jag åkte till Emelie i Köpenhamn och hälsade på henne & Olof en helg i oktober. Emelie firade sin 20-årsdag och jag stukade fötterna.

Årets finaste
: Daniel & Christinas bröllop på ett norrländskt fjäll i juli, det var otroligt vackert, 50 meter från snögränsen och världens finaste väder.

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart man ska "få med sig något" från hotell, varför känns det inte lika fel? haha.

Postat av: anna

festen var kul men är så trött så åkte hem nu när de andra skulle ut :) haft en bra kväll då?

2008-12-27 @ 23:46:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha jasså? det lät some n mysig kväll iaf :) var du vilse då?

2008-12-28 @ 00:40:35
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Kalle

ah summering!



att bob hund fanns än va en skräll!

2008-12-28 @ 12:04:12
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback