Va?

Jag är en snäll syster nu igen (när är jag inte en snäll syster, kan man undra?), min bror har avslutat sitt konto på Helgon och glömt att alla hans dagboksinlägg försvinner också då. Jag gick in och upptäckte att jag fortfarande kan läsa hans gamla inlägg, så nu är jag supersnäll och sitter och kopierar hans gamla dagboksinlägg. Jag hittade ett som var väldigt roligt, så jag citerar min bror. Inlägget är från när han var i Australien för tre år sedan. Håll till godo!



Lazy Bastards!
Daterat: Söndagen den 13:e november 2005 kl 08:49

- Do you have drive thru bottle shops in Sweden?
- What???
- Drive thru bottle shops.
- No...
- You don’t have drive thru bottle shops!!!
- What is it?
- it’s the place where you can go and buy your beer and stuff and you don’t have to walk out of the car.
- Okay...
- It’s the best invention ever. Here’s another shop where you can buy beer, but that’s for people who want exercise. I can’t imagine a life without drive thru bottle shops. how do you survive in Sweden?

Ovanstaende konversation utspelade sig pa en fest i den lilla staden Warragull utanfor Melbourne igar. jag hade trevligt ett tag, vi ramlade runt och svamlande strunt. men efter tolv blev allt bara segt och trakigt och jag led dom sista timmarna. Varfor, varfor ska det vara sa svart med engelskan?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback