Onsdagsglädje

Jag är på galet bra humör plötsligt och detta har två anledningar. Den ena är den stundande Ålstafesten, som i och för sig inte är förrän om en månad (kan man säga att den är stundande då?), jag är grymt taggad! Stefan ringde idag (jätteskoj att höra hans röst!) och sa att han kollade på biljetter! Anna har redan bokat, Per säger att han tänker komma. Julia säger att hon tänker komma, Pillan säger att hon kommer om hon är ledig. Jag är så sugen att jag håller på att dö! Hoppas jättemånga kommer!
Och den andra saken? Egentligen är det nog något som de flesta tycker är lite konstigt att jag är så glad för, men jag är det, utan att egentligen veta varför själv. Men. Julia skrev till mig, hon har inte råd med Uganda. Hon föreslog Oslo i höst och Uganda i vår istället. Jag är hur på som helst! Jag tycker det låter kanon! Alltså, just nu ser det ut som att det inte alls blir Uganda i höst, och konstigt nog är jag glad ändå. Skumt, värre! Chokladfabrik i Oslo är alltså det som är i ropet, det som är förslaget. Det som igår hade kunnat kallas den Plan B jag inte hade, men som idag låter som Plan A! Jag är glad.

Hur fixar man boende i Oslo?



För övrigt var jag på kasst humör tidigare idag, jag har inte mått så bra hela dagen och varit galet trött, men sånt där kan ju ändras fort. Tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: valle

Jag trodde du såg fram emot Uganda? Men det är klart, om det inte blir förrän i vår så har du ju lite mer tid på dig att förbereda dig och ställa in dig på att ni ska åka. Oslo kan ju säkert också vara trevligt. Ska ni jobba i en chokladfabrik alltså? Hmm... hoppas du tar med dig lite choklad när du kommer hem då.

Postat av: stefan

boende i norge: hybel.no och finn.no

2008-08-07 @ 18:29:35
URL: http://olydnad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback