Kvällsplaner

Det var otroligt länge sedan jag hade några kvällsplaner när jag varit här hemma på gården. Men, ikväll ska jag hem till Helena och äta tacos. Hon flyttar till Jönköping på fredag, så det är ju bäst att passa på. Dock behagar hon inte svara på telefonen, så jag vet inte riktigt hur det blir med saken. Är det fler som kommer? Någon slagt get-together-grej? Eller är det bara vi? Jocke lär väl vara med, men i övrigt? Jag har noll koll, mer än att jag är bjuden!


Åh, och medan jag sitter här och skriver kom ett sms. Jag ska till Helle vid 7, Ida jobbar så hon kommer inte förrän 9 och det är då det blir tacos. Alltså fick jag svar på de flesta av mina frågor. Så nu är kvällsplanerna förankrade också. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback