Jag och min kärlek

Idag kom min käraste tillbaka till mig igen, äntligen älskling! Min andra hälft har varit på operation, men idag fick vi återses igen. Snart ska jag undersöka om alla leder fungerar som de ska, om operationen gett resultat. Vi ska återförenas på riktigt. Sen ska vi också sätta oss och skriva en gemensam önskelista på saker vi vill ha.
Vi kanske ska ge oss ut på en promenad också, och umgås - bara vi. Ta igen förlorad tid? Nu ska vi i alla fall bekanta oss igen.

(Självklart pratar jag om min kamera)

Kommentarer
Postat av: Ester

Haha! Det lät väldigt ömsint!

Vilken kamera har du?

Postat av: anna

härligt :) jag skulle gärna vilja ha en sånn kärlek. en sånn kamera. hehe

2008-08-14 @ 13:19:25
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback