Blondinbella

Jag vet inte om jag hamnat i fällan eller vad som är grejen, men jag hade tråkigt och kollade bloggar. För första gången någonsin (tro't eller ej!) läste jag Blondinbellas blogg. Där såg jag att hon varit med i kvällspasset i P3 härom dagen. Jag, som fortfarande hade riktigt tråkigt, valde att lyssna.

Blondinbella fick en lyssnarfråga: "hur mycket pengar har du att röra dig med varje månad?"
Blondinbella svarar att hon gör av med i alla fall 15 000 kr/månad på nöjen. Men hon poängterar att hon sparar ännu mer. Det är banne mig galet. Och för mig ganska ofattbart hur man kan roa sig för 15 000 kr per månad, jag skulle inte kunna leva med mig själv så!

För övrigt förstår jag inte det häftiga, är det någon som gör det? Är det någon som kan förklara för mig?
Förmodligen borde jag sova istället för att lyssna på Blondinbella på radio, det är väl inte den bästa torsdagsunderhållningen, eller?


Kommentarer
Postat av: Tommy

Fråga dig hur mycket hon taxerar. Jag kan sätta min högra fot på att hon på pappret aldrig tjänar så mycket som hon gör av med.

Postat av: pelle

blondinbella my ass!

2008-08-12 @ 00:40:10
Postat av: Remijenny

Very impressed!

2009-08-12 @ 11:38:09
URL: http://remijenny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback