Ålstafest!

Jag måste förresten säga att jag är så glad att det nästan pirrar i mig!
Jag har styrt fest för hela slanten, tidpunken är nånstans mellan 4-8 september, eller hela tiden däremellan. Höjdpunkten blir förmodligen 5e eller 6e!
Grejen är den att det är inte "bara en fest" utan det här handlar om att träffa folk från Ålsta. Självklart är även andra välkomna, men det är Ålsta som är grejen. Det är redan 3 "confirmed guests" utöver mig och 9 som kanske kommer. Det kan bli grymt! I alla fall ska jag, Anna, Per & Stefan ha det superskoj! Minsann! Jag ska visa Ålsta Värmland!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: valle

Det låter roligt. Hoppas det kommer många.

Postat av: valle

Det låter roligt. Hoppas det kommer många.

2008-08-06 @ 19:18:55
URL: http://kompromiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback