På g

Nu är saker och ting verkligen på g! Det är dags och det är mycket som händer. Mycket i skolan, VK & projekt och sådär. Men även mycket annat att tänka på, som vad som händer sen, i höst. Idag är sista ansökningsdag till högskolestudier. Jag borde söka, men jag vet inte vad. Jag är egentligen inte så sugen på att plugga men är väl medveten om att jag borde söka för att ha något att göra om jag inte hittar ett jobb. Dock vet jag inte vad jag vill plugga, jag funderar på antingen bildjournalistik i Sundsvall eller Miljövetenskap i Karlstad. Men jag kan inte prioritera!
Egentligen vill jag inte alls binda upp mig för tre år, jag kanske bara ska söka för att göra det och låta det bli som det blir och egentligen mest bara satsa på annat, antingen en ettårig utbildning, som till exempel fortsättningsåret här eller någon annan folkhögskola. Fast allra helst vill jag jobba i ett år, någon som har ett jobb och en bostad till övers att erbjuda?

Annars är jag trött på folks ovilja, ovilja att göra saker, ovilja att engagera sig, ovilja att allt ska bli så bra som möjligt.
Nu ska jag banne mig sätta igång och vara ambitiös så det förslår!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon! Hoppas du har en bra dag idag!

Postat av: Marielle

Lena, Lena, Lena! FREDAG NÄRMAR SIG! Jag längtar så att jag nästan kryper ur skinnet :D

2008-04-15 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback