Opepp

Jag är ännu mer opepp, jag är trött och allt känns jobbigt. Jag var glad och på humör förut, men nu känns det inte alls bra. Folk är fulla, jag är inte ett dugg full. Folk festar, jag vill inte. Jag & thomas skulle till Erikslund förut, men det sket sig och vi åkte 5 varv runt hålan utan att hitta rätt, så vi åkte tillbaka.
För övrigt förstår jag Åsa, hon har ingen skyldighet att säga till oss när vi för ett väldigt liv mitt i natten, vi visar ju ingen respekt för att hon kanske vill sova. Men samtidigt är det jobbigt när hon klagar dagen efter istället. Men jag vet inte vad som är rätt eller fel, jag pallar inte diskussionen bara. Jag pallar ingen diskussion och jag har sjukt mycket att göra i morgon. Jag måste sova, god natt.

Kommentarer
Postat av: pelle

Är Åsa en lärare?

2008-04-27 @ 07:37:03
Postat av: pelle

Kom ihåg att sprida ordet vidare om bloggtävlingen bara, på något sätt :D

2008-04-29 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback