Lördag kväll

Lördagkväll på Bykrogen i Fränsta:

jag hade ont i fötterna och gick och satte mig ett tag med en öl, en gubbe (ganska gammal och ganska full) kom fram, tog lite lätt på min mage (något mellanting mellan peta och känna) och sa "du borde inte dricka öl", varpå jag blev totalförvirrad och frågar varför. "Du ska inte dricka öl när du är gravid!", jag blir rätt chockad och säger att jag inte alls är gravid, han upprepar att jag inte borde dricka öl och jag upprepar att jag inte är gravid. Sen går han.
Konstig gubbe och jag kan lova att det inte är det roligaste att höra!

Men jag är faktiskt inte gravid.

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha! Det var det
mest märkliga!

Ang högskoleprovet så fick jag runt 60. jag är inte nöjd. men jag är ganska så färsk på saken:P

2008-04-08 @ 05:54:13
Postat av: valle

Vilken typ. Du skulle frågat om han var gravid...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback